13 mart 2023-cü il
MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU
“Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə “Ofis kürsülərinin alışı” üzrə 2023-ci ildə müsabiqə sorğusu ilə satın almaq niyyətindədir:
№
|
Məhsulun adı
|
Malın Spesifikasiyası
|
Ölçü
|
Miqdarı
|
Malın (xidmətin, işin) şəkli
|
Qiyməti
|
Məbləğ
|
1
|
Müdir kürsüsü
|
|
Ədəd
|
100
|
|
|
|
2
|
İşci kürsüsü
|
|
Ədəd
|
500
|
|
|
|
3
|
Müsafir kürsüsü
|
|
Ədəd
|
500
|
|
|
|
Cəmi (AZN):
|
|
ƏDV (AZN):
|
|
Yekun (AZN):
|
|
QEYD: Xahiş eirik çatdırılma müddətini və ödəniş şərtini də qeyd edəsiniz.
Ödəniş şərtləri
|
Bəli / xeyr
|
%
|
Avans tələbi
|
|
|
İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı
|
|
|
Texniki meyyarlar
|
|
Malların çatdırılma və zəmanət müddəti
|
Tarix (il və ay)
|
qeyd
|
Çatdırma müddəti
|
|
|
Zəmanət müddəti
|
|
|
Xidmətə reaksiya müddəti
|
|
|
Məlumat aldıqdan sonra
|
Saat
|
|
Məlumat aldıqdan sonra
|
gün
|
|
Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:
-
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
-
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
-
İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
-
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
-
İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
-
İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
-
İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
-
İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).
“Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan satınalma müqaviləsində göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) 70 %-i həcmində olan hissəsi müqavilənin icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) qalan 30% hissəsi isə əlavə tələbat yaranacağı təqdirdə təhvil götürülməsi nəzərdə tutulur. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.
Kommersiya şərtləri:
Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.
Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.
Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.
Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.
Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (“Ofis kürsüləri”) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “15” “Mart” 2023-ci il saat 17.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 618) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.
Təklif zərfləri “16” “Mart” 2023-ci il saat 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.
Müsabiqəsorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az)
7 mart 2023-cü il
MÜSABİQƏNİN ŞƏRTLƏR TOPLUSU
“Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə “Kondisioner təmiri” üzrə 2023-ci ildə müsabiqə sorğusu ilə satın almaq niyyətindədir:
№
|
Materialın adı
|
Ölçü vahidi
|
Miqdar
|
Qiymət
|
Məbləğ
|
|
Kondisioneri texniki baxışdan keçirmək, təmizlik işləri, vəziyyəti və xırda təmir:
|
|
|
|
|
1.
|
9000 BTU - 12000 BTU
|
ədəd
|
50
|
|
|
2.
|
18000 BTU - 24000 BTU
|
ədəd
|
50
|
|
|
3.
|
36000 BTU - 48000 BTU - 60000 BTU
|
ədəd
|
50
|
|
|
|
Təmir işlərində isdifadə olunan materiallar və quraşdırılma qiymətləri daxil:
|
|
|
|
|
4.
|
Qaz qaçağının təyini, bərpası və qaz vurulması
|
kq
|
30
|
|
|
5.
|
4 yollu ventelin dəyişməsi
|
ədəd
|
10
|
|
|
6.
|
Kompressor dəyişdirilməsi - 9000 BTU - 12000 BTU
|
ədəd
|
15
|
|
|
7.
|
Kompressor dəyişdirilməsi - 18000 BTU - 24000 BTU
|
ədəd
|
10
|
|
|
8.
|
Çöl fan matorun dəyişdirilməsi - 9000 BTU , 12000 BTU, 18000 BTU, 24000 BTU
|
ədəd
|
20
|
|
|
9.
|
36000 BTU - 48000 BTU - 60000 BTU montaj (3 metrə qədər material daxildir)
|
ədəd
|
2
|
|
|
10.
|
İç fan matorun dəyişdirilməsi - 9000 BTU, 12000 BTU, 18000 BTU, 24000 BTU
|
ədəd
|
20
|
|
|
11.
|
Kompressorun kondensatorunun dəyişdirilməsi 9000 BTU , 12000 BTU , 18000 BTU , 24000 BTU
|
ədəd
|
50
|
|
|
12.
|
Fan kondensatorlarının dəyişdirilməsi
|
ədəd
|
10
|
|
|
13.
|
Plata dəyişdirilməsi (adi)
|
ədəd
|
10
|
|
|
14.
|
Kantaktorların dəyişdirilməsi
|
ədəd
|
10
|
|
|
15.
|
Hər növ plataların təmiri
|
ədəd
|
10
|
|
|
16.
|
9000 BTU -12000 BTU demontaj
|
ədəd
|
10
|
|
|
17.
|
18000 BTU - 24000BTU demontaj
|
ədəd
|
10
|
|
|
18.
|
9000 BTU - 12000 BTU montaj (3 metrə qədər material daxildir)
|
ədəd
|
10
|
|
|
19.
|
18000 BTU - 24000 BTU montaj (3 metrə qədər material daxildir)
|
ədəd
|
10
|
|
|
20.
|
Rayonlara gediş (hər kilometrə)
|
km
|
5000
|
|
|
Cəmi (AZN):
|
|
ƏDV (AZN):
|
|
Yekun (AZN):
|
|
Qeyd: Qiymətlərə Bakı, Abşeron və Sumqayıt şəhərlərinə çatdırılma və təmir daxil qeyd edilməlidir.
Qeyd 2: Əgər qiymət təklifinizdə regionlarda görüləcək işlər də daxil deyilsə hər kilometr üçün əlavə çatdırılma qiymətini də qeyd edin.
Ödəniş şərtləri
|
Bəli / xeyr
|
%
|
Avans tələbi
|
|
|
İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı
|
|
|
Texniki meyyarlar
|
|
Malların çatdırılma və zəmanət müddəti
|
Tarix (il və ay)
|
qeyd
|
Çatdırılma müddəti (xidmət, ehtiyat hissələri)
|
|
|
Zəmanət müddəti (gürülən iş)
|
|
|
Xidmətə reaksiya müddəti
|
|
Məlumat aldıqdan sonra
|
Gün-saat
|
|
Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:
-
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
-
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
-
İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
-
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
-
İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
-
İddiaçının təqdim edəcəyi ehtiyat hissələrinin anbarda olması;
“Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan müqavilədə göstərilən işlər və xidmətlər icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.
Kommersiya şərtləri:
Qiymət təklifində vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.
Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.
Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.
Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.
Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (Kondisaner təmiri) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “14” “Mart” 2023-ci il saat 17.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 618) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.
Təklif zərfləri “15” “Mart” 2023-ci il saat 16:00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.
Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az , )
1 mart 2023-cü il
“Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə
“Təsərüfat malları” üzrə 2023-ci ildə müsabiqə sorğusu üzrə satın almaq niyyətindədir:
S.N
|
Malın adı
|
Ölcü vahidi
|
Sayı
|
-
|
zibil pB2:F27aketi (qara) 80*100
|
ədəd
|
3454
|
-
|
avtomobil üçün şampun (yuyucu dərman) 20ltr
|
ədəd
|
2
|
-
|
Unitaz üçün fırça
|
ədəd
|
124
|
-
|
Qliserin 1Litr
|
ədəd
|
2
|
-
|
dəri böyük 100*50 (qurulamaq üçün)
|
ədəd
|
8
|
-
|
Qab yumaq üçün maye 5l
|
ədəd
|
102
|
-
|
Əl-üz yumaq üçün maye 500ml
|
ədəd
|
366
|
-
|
vedrə 10ltr plasmas
|
ədəd
|
65
|
-
|
universal təmizləyici vasitə (1l)
|
ədəd
|
1100
|
-
|
döşəmə bezi mikrofibra 100*80 çin
|
ədəd
|
555
|
-
|
döşəmə bezi mop üçün 50sm
|
ədəd
|
121
|
-
|
Sabun qabı maye üçün 500ml
|
ədəd
|
105
|
-
|
əlcək latex L ölçü 9-9,5
|
ədəd
|
780
|
-
|
Toz bezi mikrofibra 1 x 3
|
ədəd
|
584
|
-
|
şüşə təmizləyici sprey 500ml
|
ədəd
|
773
|
-
|
sabun maye 5l
|
ədəd
|
723
|
-
|
universal təmizləyici toz 500ml
|
ədəd
|
583
|
-
|
yuyucu toz (paraşok) 300 qr
|
ədəd
|
488
|
-
|
kafel-metlax üçün yuyucu vasitə 5litə qədər
|
ədəd
|
386
|
-
|
qutu salfet 2 qat 70-100ədədlik
|
ədəd
|
423
|
-
|
salfet aparatı üçün kağız (Zkatlama dispenser desmal-200 ədədlik)
|
paçka
|
3320
|
-
|
tualet kağızı 3 qatlı
|
ədəd
|
1300
|
QEYD: Xahiş edirik çatdırılma müddətini və ödəniş şərtini də qeyd edəsiniz.
Ödəniş şərtləri
|
Bəli / xeyr
|
%
|
Avans tələbi
|
|
|
İddiaçının ilkin ödənişə bank qarantiyası verilmə imkanı
|
|
|
Texniki meyyarlar
|
|
Malların çatdırılma və zəmanət müddəti
|
Tarix (il və ay)
|
qeyd
|
Çatdırılma müddəti
|
|
|
Zəmanət müddəti
|
|
|
Xidmətə reaksiya müddəti
|
|
Məlumat aldıqdan sonra
|
Gün-saat
|
|
Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:
-
Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
-
İddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
-
İddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
-
İddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
-
İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
-
İddiaçının təqdim edəcəyi ehtiyat hissələrinin anbarda olması;
“Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan müqavilədə göstərilən işlər və xidmətlər icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.
Kommersiya şərtləri:
Qiymət təklifində vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş məhsullar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilməsi şərtini qəbul edən şirkətə üstünlük veriləcək.
Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.
Müsabiqə sorğusu təklifini və ödəniş vаlyutаsını Azərbaycan manatı ilə göstərən şirkətə üstünlük veriləcək.
Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və öncədən ödəniləcək məbləğlərə layihə başa çatdırılana qədər qüvvədə olan bank zəmanətini təqdim etməlidir.
Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı, VÖEN: nömrəsi, müsabiqənin adı (Təsərüfat malları) göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “9” “Mart” 2023-ci il saat 17.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.
Təklif zərfləri “10” “Mart” 2023-ci il saat 16:15-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır. Təkliflərin açılması tədbirinin online (“Zoom meeting” vasitəsilə) keçirilməsini istəyən iddiaçılar bu barədə açılış günündən əvvəl müraciət etməlidir.
Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili:370) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxs: Elşən Əliyev eialiyev@azerpost.az , )
1 mart 2023-cü il
“Azərpoçt” MMC poçt müəssisələrinin tələbatının ödənilməsi məqsədilə
“Dəftərxana malları” üzrə 2023-ci ildə müsabiqə sorğusu üzrə satın almaq niyyətindədir:
S.N
|
Malın adı
|
Ölcü vahidi
|