“Azərpoçt” MMC “Elektron valyuta mübadilə tablolarını” 2021-ci il üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə satın almaq niyyətindədir:

 

S.N

Malın a

Ətraflı təsvir

Ölcü
 vahidi

Sayı

1

Elektron valyuta mebadilə tablosu (çöl üçün 2 üzlü):

 

 

  • Korpus qalınlığı: 10 sm dən böyük
  • Tərəflərin sayı: 2
  • Elektron hissəsi minimum: 64x48 sm
  • İdarə olunması: Mərkəzdən idarəetmə sistemi
  • Bərkidilmə: Kronşteynlə
  • Valyuta sayı: 4
  • Quraşdırılma yeri: Çöl

 

ədəd

100

QEYD: Malların çatdırılma müddəti və zəmanət müddəti əlavə olunmalıdı. Həmçinin əlavə 1 (bir) il üçün texniki dəstək xidməti üçün qiymət təklifi göstərilməlidir.

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. iddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (avadanlıqların) uyğunluq sertifikatları;
  7. İddiaçının təqdim edəcəyi malların anbarda ehtiyyatlarının olması barəsində sənəd;
  8. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

          “Azərpoçt” MMC-nin tələblərini nəzərə alaraq, imzalanması nəzərdə tutulan satınalma müqaviləsində göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) 70 %-i həcmində olan hissəsi müqavilənin icra müddəti ərzində mərhələli şəkildə Sizdən təhvil götürüləcəkdir və mərhələli şəkildə Sizə ödəniləcəkdir. Müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) qalan 30% hissəsi isə əlavə tələbat yaranacağı təqdirdə təhvil götürülməsi nəzərdə tutulur. Müqavilə üzrə qeyd olunan mallara (işlərə və xidmətlərə) əlavə tələbat yaranmayacağı təqdirdə “Azərpoçt” MMC müqavilədə göstərilən malların (işlərin və xidmətlərin) sayının 30 %-dək azaldılması hüququnu özündə saxlayır.

          Kommersiya Şərtləri:

Qiymət təklifində çatdırılma və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş mallar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilir.

 

          İcraçı Sifarişçi tərəfindən bildiriş aldıqdan sonra malları (işləri və xidmətləri) (gün + 1 (bir) gün) ərzində Sifarişçiyə təhvil verəcəkdir.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır. Xarici dildə tərtib olunmuş sənədlər Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyinə uyğun müvafiq qaydada rəsmiləşdirildikdən (konsul leqallaşdırılmasından və ya apostilin verilməsindən) sonra Azərbaycan dilində notariat qaydasında təsdiq olunmuş tərcümələri ilə birlikdə təqdim edilməlidir.

Təklif edilən mallar (xidmətlər və işlər) üçün yalnız bir qiymət təklifi təqdim edilməlidir. Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifinin və ödənişin vаlyutаsı Azərbaycan manatıdır.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və və Müqаvilə qiymətinin 5,0 (beş) fаizi məbləğində müqаvilənin yеrinə yеtirilməsi təminаtı (bank təminatı-müqavilə müddəti ərzində (1 il-müqavilə müddəti uzadıla bilər) mallar (işlər və xidmətlər) başa çatdırılana qədər)  ilə birlikdə Sifarişçiyə çаtdırmalıdır.

Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “07” “oktyabr”   2021-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri “08” “oktyabr” 2021-ci il tarixdə yuxarıda qeyd olunan ünvanda açılacaqdır.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbıyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili: 240, 241) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxslər: Oktay İsmayılov oismayilov@azerpost.az       , Məhəmməd Quliyev maquliyev@azerpost.az ).

 

 

 

Müsabiqə Komissiyası

 

 


 

 

 

“Azərpoçt” MMC “ISO 9001:2015 KİS standartı üzrə sertifikasiya xidməti və GAP Analizi / Praktiki təlim / Sənədləşməyə dəstək xidmətinin” 2021-ci il üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə satınalmaq niyyətindədir:

 

S.s

Malların (xidmətlərin və işlərin) adı

1

 

ISO 9001:2015 KİS standartı üzrə ilkin sertifikasiya

2

ISO 9001:2015 KİS standartı üzrə 1-ci nəzarət auditi

3

ISO 9001:2015 KİS standartı üzrə 2-ci nəzarət auditi

4

ISO 9001:2015 KİS Standartı üzrə GAP analizi və praktiki təlim

QEYD: İşçilərin sayı: 255 nəfər

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. iddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərə və xidmətlərə) uyğunluq sertifikatları.

 

          Kommersiya Şərtləri:

          Qiymət təklifində çatdırılma, quraşdırılma xərcləri və vergilər nəzərə alınmalıdır. Sifariş verildiyi təqdirdə ödəniş mallar/işlər/xidmətlər 100% təhvil verildikdən sonra 15 təqvim günü ərzində bank köçürməsi yolu ilə həyata keçirilir.

          İcraçı Sifarişçi tərəfindən bildiriş aldıqdan sonra malları (işləri və xidmətləri) mərhələli şəkildə Sifarişçiyə təhvil verəcəkdir.

Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır. Xarici dildə tərtib olunmuş sənədlər Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyinə uyğun müvafiq qaydada rəsmiləşdirildikdən (konsul leqallaşdırılmasından və ya apostilin verilməsindən) sonra Azərbaycan dilində notariat qaydasında təsdiq olunmuş tərcümələri ilə birlikdə təqdim edilməlidir.

Təklif edilən mallar (xidmətlər və işlər) üçün yalnız bir qiymət təklifi təqdim edilməlidir. Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifinin və ödənişin vаlyutаsı Azərbaycan manatıdır.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və və Müqаvilə qiymətinin 5,0 (beş) fаizi məbləğində müqаvilənin yеrinə yеtirilməsi təminаtı (bank təminatı-müqavilə müddəti ərzində (1 il-müqavilə müddəti uzadıla bilər) mallar (işlər və xidmətlər) başa çatdırılana qədər) ilə birlikdə Sifarişçiyə çаtdırmalıdır.

          Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “29”  “sentyabr”   2021-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbıyov küçəsi 72 (otaq 616) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri “30” “sentyabr” 2021-ci il tarixdə saat 10.00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda 616-cı otaqda açılacaqdır.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbıyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili: 240, 241) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxslər: Oktay İsmayılov oismayilov@azerpost.az       , Məhəmməd Quliyev maquliyev@azerpost.az ).

 

Tender Komissiyası

 

 

 

 

 

 

 

Azərpoçt” MMC “Kart fərdləşdirmə mərkəzi” 2021-ci il üçün müsabiqə sorğusu üsulu ilə satın almaq niyyətindədir:

 

S.N

Malın a

Ətraflı təsvir

Ölcü
 vahidi

Sayı

1

Kart fərdiləşdirmə mərkəzi

Kart fərdiləşdirmə sistemi ümumilikdə aşağıdakı modulları daxil etməlidir:

- embosser aparatı

- HSM şifrələmə aparatı

- bank kartları bilgilərinin generasiya və fərdiləşdirmə proqram modulları

Maliyyə qiymətləndirmənin aparılması üçün, İddiaçılar tərəfindən verilən qimət təklifləri aşağıdakı tələbləri daxil etməlidir:

1. Saatda minimum 250 ədəd Bank smart-kartın fərdiləşdirmə sürətinə malik olan Embosser aparatı

2. Embosser aparatının sürətini gələcəkdə artırma imkanın olması (maksimal sürət imkanı və qiymət həddi göstərilməlidir)

3. Embosser aparatının ön emboss, arxa indent, magnit zolaq kodlaşdırıcı, tamaslı, dual İnterface (PayPass/PayWave) və tamassız (BakuBus) tipli texnoloqiyaları dəstəkləyən çip kodlaşdırıcı modulların olması

4. Saniyədə azı 20 sorğu (20 tps) sürətinə malik olan HSM şifrələmə aparatı

5. MasterCard/VİSA ödəniş sistemlərinin tələblərinə cavab verən, onların debit/kredit profillərini dəstəkləyən və PayPass/PayWave tipli bank kartlarına uyğun olan bilgiləri tərtib edən AzərPoçt daxili "Data Generation" proqram modulu

6. Millikartın və/və ya AzərPoçtun daxili "Data Generation" sistemi tərəfindən tərtib edilən məlumatların Azərpoçt təqdimi etdiyi iki fərqli kart istehsalçıların çiplərinə yükləmək üçün Kart Fərdiləşdirmə skriptləri

7. Millikartın və/və ya AzərPoçtun daxili "Data Generation" sistemi tərəfindən tərtib edilən PİN-kod bilgilərin Azərpoçt təqdimi etdiyi çap və SMS kanalları vasitəsilə işlənməsi

8. Yuxarıda göstərilən sistemlərin (1-7 bəndləri) quraşdırılması, biri-biri ilə inteqrasiyası və hazır işlək vəziyyətdə təhvil verilməsi.

9. Fərdiləşdirmə sisteminin bilgilərini Millikart prosesinq mərkəzi ilə inteqrasiyası

10. Sistemin quraşdırılması

11. Sistemin azı 1 il müddətində pulsuz zəmanəti və dəstəklənməsi

12. Millikartla inteqrasiya və MasterCard/Visa ilə sertifikasiya müddətləri uzanarsa, Fərdiləşdirmə sisteminin quraşdırılmasının və miqrasiyasının mərhələli rejimdə aparılması

13. MasterCard və VİSA-da sertifikasiyaların aparılması üçün müvafiq profillərin və formaların doldurulması

14. MasterCard və VİSA-da müvafiq testlərin aparılmasında dəstəyin göstərilməsi və uğurla yekunlaşdırılmasının zəmanəti.

ədəd

1

QEYD: İddiaçılar bir zərfdə fərqli modellər və qiymət təkliflərini vermək ixtiyarındadırlar.

Texniki qiymətləndirmənin aparılması üçün, İddiaçılar tərəfindən aşağıdakı suallar cavablandırılmalıdır:

1. Ehtiyyat hissələrinin və xərcləmə materialların Azərbaycan ərazisində olması

2. İstehsalçı brendinin Azərbaycan bazarında təcrübəsi

3. Təhvil vermə müddəti

4. Təklifə daxil ekstra Zəmanət şərtləri

5. Zəmanət müddətindən sonrakı illərdə fərdiləşdirmə sisteminin dəstək şərtləri

6. Layihənin ödəniş şərtləri

7. Sorğularımıza reaksiya müddəti

8. Nasazlıqların aradan qaldırılma müddəti

9. Təklif edilən aparatların təkmilləşdirmə (modul və sürətin artırılma) imkanları

 

İddiaçı təkliflərinin qiymətləndirməsində əlavə üstünlüklərin hesablanması üçün, İddiaçılar tərəfindən aşağıdakı suallar cavablandırılmalıdır.

1. Təqdim ediləcək Proqram modulunun nəqliyyat kartı texnologiyalarını dəstəklamək üçün təkmilləşdirmə imkanın olması və onun ehtimal qiyməti və təhvil müddəti

2. Gələcək texnologiyaların və ya biznes tələblərın zəruriyyəti nəticəsində yeni çiplər üçün Kart Fərdiləşdirmə skriptlərinin ehtimal qiyməti və təhvil müddəti

3. Digər üstünlüklər

 

Müsabiqə sorğusunda iştirak etmək üçün tələb olunan sənədlər:

  1. Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin, habelə son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması barədə müvafiq vergi orqanından arayış;
  2. iddiaçının son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti;
  3. iddiaçının son bir il ərzində maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı;
  4. iddiaçının tam adı, hüquqi statusu, nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq edilmiş surəti, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;
  5. İddiaçının analoji təcrübəsi (iddiaçının bu sahədə fəaliyyət dövrü). İddiaçının xidmət göstərdiyi, eləcədə əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərdən tövsiyə məktubları;
  6. İddiaçının təqdim edəcəyi malların (işlərin və xidmətlərin) texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) verəcəyi müddət (ən azı 1 il) barəsində sənəd (texniki təminat (texniki zəmanət və dəstək) qiymət təklifi verildikdə nəzərə alınmalıdır).

         

          Sənədlər Azərbaycan dilində, 2 nüsxədə (əsli və surəti) tərtib olunmalıdır. Xarici dildə tərtib olunmuş sənədlər Azərbaycan Respublikasının mövcud qanunvericiliyinə uyğun müvafiq qaydada rəsmiləşdirildikdən (konsul leqallaşdırılmasından və ya apostilin verilməsindən) sonra Azərbaycan dilində notariat qaydasında təsdiq olunmuş tərcümələri ilə birlikdə təqdim edilməlidir.

Təklif edilən mallar (xidmətlər və işlər) üçün bir neçə qiymət təklifi təqdim edə bilərlər. Təkliflərə bütün zəruri xərclər (nəqliyyat, sığorta, vergi və sair) daxil edilməli, əlavə dəyər vergisi ayrıca sətirdə göstərilməlidir.

Müsabiqə sorğusu təklifinin və ödənişin vаlyutаsı Azərbaycan manatıdır.

          Müsabiqə sorğusunun şərtlər toplusunun tələblərinə tam cavab vermiş və ən məqbul qiymət təklif etmiş iddiaçı qalib elan olunacaq və onunla şərtlər toplusuna əlavə olunmuş nümunə üzrə satınalma müqaviləsi bağlanacaqdır. Qalib iddiаçı müqаviləni аldıqdаn sоnrаkı 5 bаnk günü ərzində оnu imzаlаmalı və və Müqаvilə qiymətinin 5,0 (beş) fаizi məbləğində müqаvilənin yеrinə yеtirilməsi təminаtı (bank təminatı-müqavilə müddəti ərzində (1 il-müqavilə müddəti uzadıla bilər) mallar (işlər və xidmətlər) başa çatdırılana qədər)  ilə birlikdə Sifarişçiyə çаtdırmalıdır.

Müsabiqə sorğusu üzrə təkliflər, üzərində müəssisənin adı və ünvanı göstərilməklə, “Əsli” və “Surəti” sözləri qeyd olunaraq möhürlənmiş ikiqat qapalı zərflərdə “30” “sentyabr”   2021-ci il saat 18.00-dək Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyli küçəsi 72 (əlaqələndirici şəxs: Oktay İsmayılov-tel.:+994502733585, Məhəmməd Quliyev-tel.:+994512017422) ünvanına təqdim olunmalıdır. Təkliflərə “Şərtlər toplusu”nda nəzərdə tutulmuş digər sənədlər də əlavə olunmalıdır. Göstərilən vaxtdan gec təqdim olunan zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır. Yuxarıda qeyd olunmuş sənədlər qiymət təklifi ilə birlikdə təqdim edilmədiyi təqdirdə namizədlər iddiaçı kimi qəbul olunmayacaqlar.

Təklif zərfləri “01” “oktyabr” 2021-ci il tarixdə açılacaqdır.

Təklif zərfləri “01” “oktyabr” 2021-ci il tarixdə saat 12.00-da yuxarıda qeyd olunan ünvanda 616-cı otaqda açılacaqdır.

Müsabiqə sorğusu ilə bağlı əlavə məlumat almaq üçün Bakı şəhəri, Üzeyir Hacıbəyov küçəsi 72 ünvanına müraciət edə, yaxud (+99412) 493 56 00 (daxili: 240, 241) nömrəli telefon vasitəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz (əlaqələndirici şəxslər: Oktay İsmayılov oismayilov@azerpost.az, Məhəmməd Quliyev maquliyev@azerpost.az).

 

 

Müsabiqə Komissiyası